Додатак Твитеру омогућава кампању и проширење заједнице путем
аутоматског проналажења пратилаца по сличности или неком другом
параметру који сервис одређује. Ако сте почетник, зачас можете прибавити
првих пола стотине пратилаца путем овог сервиса. На сервис се
региструјете путем Фејсбук или Твитер-налога и том приликом описујете
своју прву кампању за свега 30 секунди, затим додајете слику. На трећем
кораку сервис вам нуди могућност и убеђивање да пређете на плаћену
верзију, што ћете, наравно, прескочити. На крају имате низ прилагођених
подешавања у којима можете додати заглавље, линк, повезати са Фејсбуком
итд. Креирану кампању делите путем социјалних мрежа, имејлом, а свака
има могућности интеракције о чему на овом сервису добијате и повратне
информације. Будући да Твитер-налоге немају само појединци, него фирме и
организације, брендови, ова могућност може бити занимљива за њих више
него за појединце.
Намена у образовању
Уколико ваша школа или стручно удружење или каква друга организација,
има Твитер-налог, на овај начин можете лакше пронаћи евентуалне партнере
у неком пројекту, извршити утицај неке идеје, раширити вест о некој
акцији итд.