Велики маркер (Big Marker)

поставио/ла Вебциклопедија каталог веб-алата 20.02.2015. 20:23   [ Ажурирао/ла 07.06.2015. 08:33 Славица Јурић ]

Кратак опис и функционалност

Сервис за организовање онлајн састанака, конференција и вебинара (предавања) у бесплатној верзији нуди могућност да најавите и држите своја предавања бесплатно, а уколико слушаоци плаћају, онда и ви плаћате сервису. Да бисте користили ову услугу, морате се регистровати на сервис, а слушаоци не морају, јер се на вебинар могу укључити на основу вашег позива, добијајући директан линк за конференцију односно састанак. Регистровањем на сервис, изабраћете Европу као део коме припадате да би пренос био бољи, али је најсигурније да се током вебинара камере искључе и остане само звук. Имате могућност да правите клубове или онлајн заједнице које имају неколико функција: у оквиру њих заказујете вебинаре, уписујете симпатизере и сталне слушаоце са којима размењујете поруке и шаљете им масовну пошту и позивнице, постављате материјале о вебинарима... Понуде у виртуелној конференцијској сали спадају у прилично добре, недостаје им само могућност интеракције слушалаца на белој табли да би биле у реду најбољих. Можете да закажете састанак у коме ће сви имати равноправне улоге и укључивати се у разговор, а можете заказати класичну конференцију које имају модератора и предавача. У том случају остали имају улогу слушалаца, који прате предавање, јављају се за реч и пишу кратке поруке у простору за чет. 

Намена у образовању

Овај сервис најпре можете да користите у професионалном развоју образовних радника где са заинтересованима чините заједницу и организујете вебинаре. Са старијим ученицима или студентима можете да одржите консултације, односно дајете додатна упутства или одржите састанак поводом неког пројекта.

Примери

На страницама Вебинар-клуба на сервису налазе се снимци вебинара и најаве свих наредних вебинара.

Упутство

Текстуално упутство за укључење на Вебинар-клуб на овом сервису описује и укључење у заједницу и опис радног окружења унутар виртуелне конференцијске собе.
Comments