Кратак опис и функционалност
Алат је замишљен као интерактивни сарадник који нам помаже у излагању неког садржаја и на неколико начина прати заинтересованост и активност слушалаца: барометар показује да ли је предавање јасно, квиз омогућује брзу проверу савладаног садржаја, анкета служи изражавању мишљења, дискусија решавању проблема, а питања су још једна од могућности за појашњавање нејасноћа. Предавач има могућност да отвори или закључа сваку од ових опција. Од ученика можемо да затражимо да се приликом пријављивања представе именом или остану у улози госта. Кроз ученичка питања наставник добија јасну слику о њиховом разумевању градива и може да изабере једно од могућих педагошких решења: да се врати на нејасни део градива, да појасни на крају, да тражи решења од других ученика и сл. Наставник имам могућност и да изабере модератора (сарадника или неког од ученика) којег позива путем електронске адресе. Анализу квиза, анкете и питања можемо преузети на свој рачунар у форми ексел-документа. Иако алат омогућава коришћење ћирилице, недостатак је што је поједини сегменти не препознају (нпр. назив квиза). Потребно је да се наставник прво региструје, а затим креира догађај. Догађај представља виртуелно место састанка, односно простор где интерактивно сарађујемо са ученицима. После тога добијамо код, уз чију помоћ се прикључују ученици. На овај начин поштује се безбедност ученика, јер се пријављују без коришћења личних података. Платформи је могуће приступити уз помоћ рачунара или мобилних уређаја. Бесплатни рачун не ограничава нас по броју импровизованих говорница. Број ученика који присуствује предавању ограничен је на тридесет, а временски период бесплатног коришћења алата ограничен је на шест месеци.
Намена у образовањуВеб-алат можемо користити при обради новог
градива да бисмо пратити разумевање ученика; при понављању, ради провере
усвојености; за дискусије; решавање тешкоћа; договора о
изради неког пројекта или слично.
ПримериКао пример можете погледати дубљу анализу Народних епско-лирски песама (улазни код је 485-408-708).
УпутствоТекстуално упутство на српском језику можете проучити и преузети из наше базе упутстава. |