Креирање веб-сајтова


Међу веб-алатима за креирање веб-места постоје они врло једноставни који нам омогућавају унос чистог текста без икаквих других садржаја. Tако добијена веб-места у веб-сајтове спадају само зато што се при креирању добија јединствена веб-адреса или УРЛ тог веб-места. Обично им се приступа без регистрације, а имејл-адреса и лозинка су потребне само да би се веб-место могло накнадно уређивати. Лозинка је тада лозинка те странице, а не налога. 
Нешто сложенији су веб-сајтови у којима на ту једну страницу можете поставити и један или више медијских садржаја: слику, звучни или видео-запис, мапу и сл. Примена у образовању оваквих веб-алата за креирање креирање веб-места добра је за повремене текстуалне задатке за ученике или текстуалне задатке обогаћене медијским садржајима, када је потребно да их поделе с наставником или с друговима путем друштвених мрежа или постављањем на заједничку платформу за учење. На тај начин привикавају се да једног дана воде свој блог или веб-сајт, односно да буду уредници заједничког веб-места. И наставници ће повремено имати потребу да текст који се не уклапа у постојећи блог или веб-сајт који воде објаве баш на оваквим мини-сајтовима.
Ако желимо да креирамо веб-сајт на којем ћемо да учинимо видљивим све што радимо или део тога; или веб-сајт са ресурсима за ученика, или свој или разредни портфолио; ток и резултате неког пројекта итд, онда ћемо користити веб-алате за креирање комплексних веб-сајтова са више страница. За њих нису потребна знања програмирања као што је то до недавно било, јер је све аутоматизовано, а ипак имамо могућност да креирамо структуру сајта какву желимо.

Странорама (pageOrama)

поставио/ла Славица Јурић 29. 4. 2017. 12:35   [ ажурирано 29. 4. 2017. 16:38 ]

Кратак опис и функционалност

Пејџорама или Странорама (у слободном преводу) спада у алате за креирање једне веб-странице. На почетној и јединој страници овог минималистичког сервиса постоје два реда објашњења и мотивишуће поруке - зашто и како користити алат. Ако вам је потребна једна страница са сложеним могућностима уградње различитих садржаја коју ћете брзо и лако креирати и поделити њен садржај, а уморили сте се од Фејсбука, онда ће овај алат бити добар за вас. Постоји свега четири поља која попуњавате. У првом уносите адресу своје странице; у другом јој дајете назив; треће поље је, заправо, простор за унос садржаја странице уз помоћ уређивача на врху; четврто поље предвиђа да упишете своју имејл-адресу уколико намеравате да накнадно уређујете страницу. Пре чувања странице, мораћете још попунити поље које служи као безбедоносни кључ. На саму страницу можете унети текст, слике са интернета и са свог рачунара, као и све друге врсте садржаја уградити путем опције за ХТМЛ-код. 

Намена у образовању

Захваљујући томе што у страницу можете да унесете ХТМЛ-код најразноликијих садржаја, она може да буде врло сложена. Користићете је када колегама или ученицима желите да пренесете знања о некој теми из више извора обједињена на једној страници; за креирање програма неке манифестације и других садржаја пролазног карактера. Ученици могу да користе овај алат за креирање страница са својим домаћим и пројектним задацима, као и за друге једнократне намене.  

Примери

На страници овог сервиса креирано је упутство за његово коришћење. 

Упутство

Пример је истовремено и упутство креирано у самом алату.

Објави овај имејл (Publish this email)

поставио/ла Славица Јурић 26. 4. 2017. 05:21   [ ажурирано 27. 4. 2017. 08:36 ]

Кратак опис и функционалност

Веб-услугу за брзо објављивање мини веб-страница и постова које се понашају као засебна целина можемо да сврстамо и у једну врсту генератора. Наиме, ако пошаљете имејл на одређену имејл-адресу, садржај тог имејла биће аутоматски генерисан у веб-страницу или пост. За неколико секунди путем имејла са којег смо послали поруку добићемо одговор од овог сервиса у којем ће бити УРЛ-адреса странице, позив да објављујемо и даље, као и могућност да страницу/ пост обришемо. Због овако једноставног функционисања почетна и једина страница овог сервиса сведена је на упутство како да публикујемо пост или страницу у свега три корака, и то без икакве регистрације или пријаве.  У имејлу који шаљемо можемо да поставимо текст, линкове, слике и они ће у истом облику бити објављени јавно. Прилози и видео-записи неће се препознавати на страници/  посту. Број овако објављених страница или постова неограничен је. Уколико желимо да објавимо серију међусобно повезаних садржаја, уместо веб-странице користићемо другу могућност - постове који ће заједно изгледати као мини-блог.

Намена у образовању

Ову услугу можемо да користимо као неку врсту кураторског алата у којем повезујемо више садржаја на исту тему, а затим их тако обједињене делимо са ученицима или колегама. Још функционалнију употребу у образовању постићи ћемо ако упутимо ученике да своје задатке раде, предају их и поделе са другима путем линка који добију од овог сервиса. Будући да је сервис доступан и ако користимо имејл, ученицима ово не би требало да представља проблем. 

Пример

Веб-страница Објави овај имејл генерисана је путем слања имејла на прву адресу сервиса (за веб-странице), а њен садржај је, заправо, упутство за коришћење сервиса које се састоји од текста и два снимка екрана.

Упутство

Пример је истовремено и упутство креирано у самом алату:

Телеграф (Telegraph)

поставио/ла Вебциклопедија каталог веб-алата 25. 4. 2017. 18:37   [ Ажурирао/ла 27. 4. 2017. 08:26 Славица Јурић ]

Кратак опис и функционалност

Брзина живљења вероватно је учинила популарним минималистичке веб-алате за чије коришћење обично није потребна регистрација, а процес креирања и објављивања садржаја је брз и једноставан. За такво - телеграфско - публиковање комбинације текста, слике и видео-записа намењен је и овај алат. Уношењем назива странице и имена аутора, а затим додавањем текста, слике или видео-записа, добијамо једноставне веб-странице, а избором команде за објављивање (Publish) добијамо УРЛ-адресу путем које делимо креиран садржај. Страницу можемо уредити пре него што је поделимо и затворимо избором команде за уређивање (Edit). Дизајнирање странице готово да не постоји, осим што се текст може форматирати и линковати путем неколико основних опција. 

Намена у образовању

За увођење ученика у вештину креирања и публиковања садржаја на мрежи можемо да користимо управо овај алат. Након тога ученици ће бити спремнији да користе озбиљније системе за креирање веб-садржаја (LMS) што не значи да ће напустити овакве једноставне алате. 

Примери

Како изгледа једна телеграфски креирана веб-страница погледајте страницу Телеграф на којој је постављено упутство за коришћење овог алата. 

Упутство

Упутство је креирано у самом алату као веб-страница: 

Гуглови сајтови - нови (New Google sites)

поставио/ла Славица Јурић 27. 2. 2017. 11:23   [ ажурирано 28. 2. 2017. 13:49 ]

  
 покретање на Гугл-диску, преко Џимејл-налога

Кратак опис и функционалност

Стари Гуглови сајтови били су засебан сервис на који смо се пријављивали преко свог Гугл-налога, али су они функционисали самостално, иако су били повезани са осталим Гугловим апликацијама. Стари сајтови су били комбинација вики и веб-сајта, са добро разрађеним системом сарадње и различитих нивоа овлашћења на страницама, као и на целом сајту. Нови сајтови функционишу од 2016. године и нису засебан сервис, него су део понуда Гугл-диска. Покрећемо их на свом Гугл-диску, кликом на картицу Ново. Као и код осталих Гуглових докумената на диску, сајту ћемо прво дати назив. Назив сајта ће се на свакој страници указивати у горњем делу заглавља, а назив странице испод њега, у централном делу заглавља. Уместо раније сложене контролне табле путем које креирамо и управљамо сајтом, сада су све алатке смештене у три картице у десној бочној траци дуж сајта. То су картице: Уметање (Insert), Странице (Pages) и Теме (Themes). Којим ћемо редоследом отварати понуде ових картица потпуно је свеједно јер се све накнадно може мењати без бојазни да ће се садржаји пореметити. На самом почетку можемо прво да уредимо заглавље целог сајта, односно почетне странице. Преласком миша преко заглавља указују нам се две опције: да додамо слику у заглавље (Change image) и изаберемо тип заглавља (Header type) којим одређујемо његову висину: велики банер, банер, само назив. Уколико не поставимо слику, боја заглавља, фонт, величина слова и обликовања зависиће од изабране теме у картици Теме (Themes). Величину заглавља можемо да уређујемо и мењамо на свакој појединој страници. Нове странице креирамо бирајући картицу Странице (Pages) где нам округла иконица странице и знака плус указује да кликом на њу додајемо нову страницу уносећи њено име (Page name). При именовању и сајта и страница Гугл аутоматски прави називе странице претварајући ћирилицу у латиницу тако да не морамо да бринемо како ће гласити УРЛ-адреса уколико користимо ћирилицу. Поред назива сваке нове странице имамо три уздужне тачкице чијим отварањем  добијамо опције да је учинимо почетном (Set as home page), преименујемо (Rename), креирамо њену подстраницу (Create subpage), обришемо (Remove page from site) или сакријемо из навигације (Hide from navigation). Назив сваке креиране странице указиваће се на средини заглавља странице. Кликом на назив странице у заглављу, можемо да га центрирамо и мењамо му величину сужавајући или ширећи текст-бокс.  Странице могу да буду главне и подстранице на неограниченом броју хијерархијских нивоа. Ипак, нови Гугл-сајт није немењен за сложену навигацију и не изгледа лепо и прегледно ако имамо сувише разуђену хијерархију. Најбоље изгледа кад има два хијерерхијска реда страница: странице и подстранице. Подстраницу креирамо из опција главне странице, али се она може учинити подстраницом и једноставним увлачењем удесно у списку свих страница. Странице и подстранице указиваће се у навигацији сајта која може бити или хоризонтална или вертикална. Тип навигације бирамо у горњем левом углу заглавља на точкићу Navigation mode. Хоризонтална навигација ређа странице у заглављу, а подстранице се виде када се пређе мишем преко странице која има своје подстранице. Њу ћемо користити кад имамо мало страница, а више подстраница. Страница која има подстранице поред свог имена има малу сиву стрелицу као знак да се може даље разлиставати. Бочна или хоризонтална навигација није видљива док не кликнемо на линијице поред назива сајта у горњем левом углу заглавља када се отвара мени (Menu).  У бочној навигацији одмах се виде и странице и подстранице, а стрелицама поред назива страница скупљамо подстранице.  Бочну навигацију користићемо кад имамо сложену навигацију и велики број страница. Садржај на странице додајемо на два начина: 1. уз помоћ опција картице за уметање (Insert) у десном бочном менију; 2. двокликом на било који део празне странице чиме покрећемо брзи мени који се указује у облику круга у који су смештени елементи који се најчешће додају: текст (Text box), слика (Image), код за уградњу (embed URL), постављање датотеке са рачунара (Upload), постављање датотеке са диска (From drive).  Поузданије је и прегледније користити бочни мени за додавање садржаја где су наведене све подпонуде, па тако имамо преглед свих врста датотека које можемо додати са свог диска. Од свих елемената који се могу додати на страницу понуда за датотеке са рачунара (Upload) готово да не функционише јер не препознаје све формате. Рецимо Ворд, ПДФ, ППТ не можемо уметнути јер сајт препознаје само различите формате слике. Када елеменат додамо на страницу, преласком миша преко њега отвориће нам се уређивач па додати садржај можемо накнадно уређивати и дотеривати. У зависности од врсте садржаја, мењаће се и уређивач: тексту можемо да мењамо величину, позадину, или да га линкујемо; слику смањујемо, исецамо и линкујемо; видео-запису са Јутјуба подешавамо величину, приказ и квалитет итд. Када поставимо неки садржај на страницу, у позадини ће се појавити уздужне линије као нека врста координатне мреже којима одређујемо невидљиве ступце. Те линије представљају граничнике до ког неки садржај можемо раширити и поравнати. На тај начин садржаје на страници приказујемо у колонама. Простор на страници у чији је оквир садржај смештен можемо да осенчимо. Боја осенчене позадине зависи од теме коју смо изабрали у картици Теме. На самом врху сајта изнад заглавља имамо још неколико опција: за преглед (Preview), за сарадњу и коуредништво (Add editors) и за публиковање (Publish). У опцији за сарадњу додајемо сараднике који могу имати уредничку дозволу са ограниченим могућностима, али нови сајтови немају могућности дозвола уређивања на нивоу појединих страница. Дата дозвола коуредника овлашћава за цео сајт, а власник сајта може да му ограничи позивање нових уредника и давање дозвола другим уредницима. Када направимо неке промене на сајту, обавезно морамо да их објавимо кликом на дугме за публиковање, иначе промене неће бити видљиве посматрачима, мада сајт аутоматски чува све промене. На једном налогу можемо да креирамо неограничен број сајтова, а садржаји нису ограничени бројем мегабајта. Нови Гуглови сајтови су модернији од старих, али, нажалост, са знатно смањеним комплексним могућностима које су имали стари сајтови. Гуглов тим обећава да ће до краја године још развијати нове сајтове.

Намена у образовању

Нови Гуглови сајтови су једноставнији од старих и то пружа могућност просветним радницима да обуче ученике да их за школске потребе користе потпуно самостално. Чак и ученик основац може да води свој портфолио на овом једноставном сајту. Сваки школски пројекат или секција може да има свој сајт на коме ће направити своју огласну таблу, изложбени пано, план рада итд. Нови сајтови су згодни да се користе као онлајн публикација чији би садржај био бочна навигација сајта. Рецимо, сваки нови број школског часописа или годишњи план рада школе, може да се креира као нови сајт са јединственим заглављем и дизајном који би упућивали да се ради о серији радова истог типа. 

Примери

На новом Гугловом сајту Свима свуда где су људи постављени су ресурси које су ученици користили у акцији обележавања јубилеја Николе Тесле, као и њихове креације и резултати ваннаставних активности посвећених Тесли.  

Упутство

Предлажемо два видео-упутства на енглеском језику и сликовно на српском језику:
https://drive.google.com/a/zajednicaucenja.edu.rs/file/d/0B_0OOnwpceDkcnlYNnZwNHJDam8/view?usp=drive_web

Јола (Yola)

поставио/ла Славица Јурић 20. 2. 2015. 20:23   [ Ажурирао/ла 4. 5. 2015. 00:18 Вебциклопедија каталог веб-алата ]

Кратак опис и функционалност

Већина бесплатних алата за креирање веб-сајтова функционише по принципу "што видиш-то ћеш добити" довлачењем и попуњавањем различитих елемената странице, те тако и Јола. Јола даје крупне и прегледне веб-странице. Међу понуђеним алаткама за уређење страница постоје странице и подстранице, али се подстранице не виде у менију на врху или бочном, него их морамо линковати. Осим страница, постоји блог, медијски садржаји који се постављају као датотеке или уграђују путем ХТМЛ-кода, форум, виџети за социјалне мреже, а заглавље се може мењати на свакој страници. У бесплатној верзији обезбеђен је простор од 1 ГБ, а у последње време свели су и број страница на само 3 странице.

Намена у образовању

Због рестрикција у бесплатној верзији, овај сервис може се користити више за вежбе него што се на њему може изградити озбиљан сајт, бар не бесплатно.

Примери

Код нас се Јола не користи често, па погледајте веб-сајт о психологији на енглеском језику.

Упутство

Комбинацијом текста, снимака екрана и уз музику настало је видео-упутство (7') на енглеском језику.

Викс (Wix)

поставио/ла Славица Јурић 20. 2. 2015. 20:23   [ Ажурирао/ла 4. 5. 2015. 00:09 Вебциклопедија каталог веб-алата ]

Кратак опис и функционалност

Викс зову и блиц-сајтом јер се брзо гради, а потпуно је бесплатан. Он заправо има више једноставних страница, а за сваку понуду омогућава много ефеката при прелазу са странице на страницу, текст у заглављу и менију, распореду елемената менија... Мени за уређивање смештен је у левој бочној траци и горњој положеној и садржи много естетских подешавања од боје до анимација, сваког елемента на сајту. Ефекти су визуелни, а неки су праћени и звуком те је то разлог због чега овај сајт представљају као запањујући (stunning). Ћирилицу не прима само у командама. У креирани веб-сајт могу се уградити различити медијски садржаји и документи, али је хијерархија страница која се види у менију ограничена на два нивоа.  

Намена у образовању

Сама чињеница да је Викс креатор веб-сајтова са многим ефектима, упућује на то да он ученицима може скренути пажњу било да поставите садржаје које ће користити, било да сами креирају веб-сајт којим ће представити себе, свој рад или рад своје групе. 

Примери

На овом сајту наставници у Србији подједнако успешно граде:

Упутство

Од два видео-упутства на енглеском језику која нам на примерима показују како се гради сајт можете да погледате:
  • краће видео-упутство (4') и 
  • дуже видео-упутство (16').

Вуг (VOOG)

поставио/ла Славица Јурић 20. 2. 2015. 20:23   [ ажурирано 21. 1. 2017. 13:28 ]

Кратак опис и функционалност

Раније се овај градитељ сајтова звао Edicy и био је врло повољан, ограничења је имао само у капацитету. Сад се комерцијализовао, али још увек има бесплатну верзију са ограничењем на 1 корисника, 5 страница и два језика. Наиме, ово је сајт на коме све што креирате може да се појави упоредо на језицима које одаберете. Због тога је одличан за портфолио и веб-презентације. Овај сајт за разлику од већине који функционишу на принципу превуци и спусти, има контролну таблу у којој се пажљиво прави структура, прилагођава адреса, бирају посебни виџети, позивају други уредници што је ионако омогућено само у плаћеним верзијама. За рад на страницама постоји доњи мени из којег се додају медијски садржаји, уређује дизајн.

Намена у образовању

Због вишејезичке понуде овај би сајт био идеалан за веб-презентације школа, стручних удружења, али и портфолија. Да би сајт био заиста репрезентативан, међутим, морамо прећи на неку од плаћених верзија, па га препоручујемо онима који су спремни да плате. 

Примери

Пробни пример започетог сајта на старој бесплатној верзији представља покушај презентовања годишњих смотри библиотекара.

Упутство

Текстуално упутство на енглеском језику налази се на официјелном сајту сервиса на страницама за подршку. 

Вибли (Weebly)

поставио/ла Славица Јурић 20. 2. 2015. 20:23   [ ажурирано 21. 1. 2017. 13:18 ]

Кратак опис и функционалност

Овај креатор веб-сајтова има посебан део за образовање, али су разлике једва видљиве, а повластице постоје. Вибли има и плаћене верзије у којима је главна разлика прилагођени домен и могућност додељивања различитих дозвола сарадницима на изради сајта. Наиме, у бесплатној верзији сви сарадници имаће администраторске дозволе као и покретачи што није препоручљиво уколико сајт радимо заједно са ученицима. У бесплатној верзији нису доступни неки елементи за медијске садржаје, али се то може лако надокнадити уградњом са других веб-места. На једном налогу можемо да покренемо 10 сајтова, али ће то прилично успорити рад. Уређивање је изузетно једноставно и прегледно тако да га засигурно могу уређивати и ученици. Сви елементи се у веб-место довлаче (drag&drop) из црне бочне траке дуж леве стране сајта, а разврстани су у неколико категорија. У горњој хоризонталној траци су неколике картице путем којих отварамо нове странице, објављујемо промене. Странице могу да буду класичне веб-странице и блог што значи да је овде блог врста странице, а  не посебна понуда. То нам пружа велике могућности да нам, рецимо, вести и други садржаји које константно допуњавамо буду организоване као блог: хронолошки и по ознакама. Отворене странице су потпуно празне и попуњавамо их довлачењем елемената за: наслов, текст, контакт-форму, слику, слику са текстом, оквир за ХТМЛ у који можемо додати било који код за уградњу итд. Садржаји на страници се разделним линијама могу приказати у више колона. Уз сајт иде и форум који је разуђен и на њега се посебно пријављује јер је то засебна веб-алат који је само придружен Виблију. Недостатак овог сајта је у томе што се морамо задовољити једним менијем: или горњим или бочним, зависи од изабране теме. 

Намена у образовању

При избору тема кад сајт почињемо да креирамо већ нам се нуде оне које одређују и намену: портфолио, разредни сајт, што подразумева активно учешће ученика на уређењу сајта. Наставник, пак, може да се определи да сајт користи као е-учионицу, веб-место на коме ће да поставља своје наставне материјале. 

Примери

Упутство

  • Видео-упутство на енглеском језику (11') показује како креирати портфолио на Вибли-сајту.
  • Прилажемо и детаљно текстуално упутство Југославе Лулић које можете читати или преузети. 
  • Видео-упутство на српском језику о навигацији у Вибли-сајту и коришћењу блог-странице:

Патбрајт (Pathbrite)

поставио/ла Славица Јурић 20. 2. 2015. 20:23   [ ажурирано 21. 1. 2017. 13:40 ]

Кратак опис и функционалност

Овај градитељ сајта је нека врста споја веб-сајта и кураторских обележивача садржаја на интернету. Наиме, једна отворена страница омогућава нам да додајемо ставке које смо већ поставили негде на интернету: са Јутјуба и Вимеа, Вечитог нотеса, из Гугл-докумената, Блогера и слично. Повезана је и са најпопуларнијим глобалним мрежама: Твитер, Фејсбук и Линкед-ин, те се поједини садржаји могу и оданде постављати. Такође, могу се постављати друге УРЛ-странице и сајтови а све се то приказује и визуелно, као да је уграђено, а не као линк. Дакако, и садржаји са рачунара могу се поставити. Странице се могу разврставати по категоријама, од којих су неколико почетних већ задате и типичне су за портфолио: Најважније, Вештине, Знања, Интересовања што одмах указује на његову превасходну намену, а то је портфолио. Оне се могу преименовати у српске изразе, али на жалост не и на ћирилици, или додати сасвим нове категорије. Свака категорија добија и своју јединствену боју те додате ставке придружујете одређеним категоријама. Интеракција с читаоцима, односно онима којима је намењен портфолио, омогућена је могућношћу да се додају коментари испод ставки, као и могућношћу да уграђене ресурсе могу да преузму или само прегледају. Портфолио можете учинити видљивим само себи или свима другима. Постоји могућност изградње вишеструких портфолија у образовању у којима је наставник, администратор, истраживач или инструктор, али су то плаћене верзије. Оне нуде одлично разрађене могућности да се изгради курс и слично.

Намена у образовању

Визуелност и лакоћа рада у овом алату, повезаност са другим сервисима чине га сјајним за портфолио наставника, па и ученика. Посебно је згодан за наставнике који већ имају много садржаја на интернету, па овај сајт може да их све окупи, као обележивач, а да истовремено може да покрене потпуно нове странице и попуни задате. Уколико се портфолио покреће за ученике у којем би наставник био администратор, потребна је доплата, односно прелазак на плаћену верзију.

Примери

У недостатку наставничких портфолија погледајте пример портфолија једног менаџера продаје.

Упутство

За креирање сајта на сервису са различитим наменама, издвајамо три видео-упутства на енглеском језику од којих свако представља како се изграђује сајт са специфичном наменом:
  • Видео-упутство (5') на енглеском језику објашњава како изградити образовни портфолио;
  • видео-упутство (3.30) много је динамичније и показује како да на сајту изградите портфолио уз вишеструке могућности
  • видео-упутство о томе (12') упућује како да изградите читав курс користећи овај сервис.  

Вебнод (Webnode)

поставио/ла Славица Јурић 20. 2. 2015. 20:23   [ ажурирано 21. 1. 2017. 10:27 ]

Кратак опис и функционалност

Са овим креатором можете да направите заиста добар веб-сајт. Свака страница може имати велик број подстраница, које су видне кад се кликне на име странице. Уређивање веб-места, додавање елемената, виџета, образаца функционише тако што кликнемо на плусић на ивици који отвара списак понуда за додавање. Сваки од  додатих елемената уређујемо засебно на месту где смо га у веб-сајту сместили, кликом на точкић за уређивање. У свако доба можемо им мењати распоред превлачењем. У библиотеци медија чувамо све слике и друге медијске садржаје које смо уградили у веб-место, али их можемо додавати уграђивањем кода, што је за видео-записе боље учинити због штедње простора који је у бесплатној верзији лимитиран. У свом саставу овај креатор веб-сајта има класичну и блог-страницу. Може да има више уредника и администратора, а на једном налогу можемо да отворимо више веб-места. однедавно Вебнод постоји на хрватском језику па је сналажење са командама олакшано онима који се не сналате са енглеским језиком. Плаћена верзија нуди мало већи број допадљивих шаблона и могућност бирања веб-адресе. Треба бити врло опрезан и не користити плаћене понуде јер их можемо додавати, прегледати, али ако их сачувамо и објавимо, Вебнод нам суспендује цео сајт. 

Намена у образовању

Веб-сајт у образовању можете користити да учините јавним свој рад у школи. Захваљујући разуђеним могућностима организације и избора разноврсних елемената веб-места један наставник може, буквално, да прикаже све што ради. Овај креатор омогућава вам да ученицима дате дозволе нижег ранга - уредници, и да заједно са вама креирају своје странице ако правите портфолио одељења, пројекта, или сајт секције, додатне или неке друге активности које заслужују посебан сајт.  

Примери

Предлажемо да погледате следеће примере на српском језику:

Упутство

У односу на оно што можете да видите у видео-упутству (2') на енглеском језику и свим сличним упутствима, Вебноде се знатно променио. Некада је имао више опција (класичне странице, блог-странице, портфолио-странице, страницу вести, затим библиотеку медија, више менија на самим страницама итд), а  данас се не разликује ни по чему од многих сличних понуда које функционишу на принципу додај и превуци

1-10 of 10